RAW RANKED SITES ABOUT
#1378

The most comprehensive list of 1378 websites last updated on Oct 1 2023.
Stats collected from various trackers included with free apps.
1
صفحه نخست - شرکت مهندسی اهتمام شرکت مهندسی اهتمام در راستای تحقق شعار تکنولوژی برای همه، از سال 1378 با فروش تمامی ملزومات کامپیوتری و اداری توانسته این شعار را به تحقق برساند.
2
همشاگردی - موسسه گام برتر همشاگردی | همشاگردی موسسه گام برتر همشاگردی
3
تراشه سبز تهران | TSTonline شرکت تراشه سبز تهران در زمره پیشتازان صنعت اینترنت در کشور می‌باشد که در سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر از پیشگامان عرصه فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌باشد.
4
شرکت فولاد آلیاژی ایران(سهامی عام)
5
صفحه اصلی شرکت - شرکت سروپیکرتوس تولید کننده لوازم توانبخشی در مشهد شرکت صنایع سرو پیکر توس با یاری خداوند متعال در سال 1378 به مدیریت بهروز آیریا با هدف تولید لوازم و تجهیزات توان بخشی و بیمارستانی استاندارد تاسیس گردید. محصولات این شرکت با داشتن تقدیرنامه های مختلف (واحد نمونه کیفیت کشوری و واحد نمونه کیفیت استان) و استانداردهای ملی کشور و نیز آزمایشگاه مجهز و آکرودیته (مرجع)
6
سنجش افزار آسیا شرکت سنجش افزار آسیا،تولید کننده نرم افزار و سخت افزار شرکت سنجش افزار آسیا در سال 1378 با هدف طراحی و ساخت تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز صنایع به ثبت رسیده است. این شرکت از همان ابتدا با هدف ایجاد سازمانی تحقیقاتی و تولیدی جهت تبدیل ایده های برتر به محصولات تجاری در زمینه سیستمهای مورد نیاز صنعت آب ، برق و گاز فعالیت خود را آغاز نمود و در زمانی کمتر از یکسال دستگاه تست کنتور برق را که سالها در حد یک ایده و نیاز در وزارت نیرو بود، به محصول تجاری تبدیل نمود.
7
داشبورد - سیب دایت سیب دایت کلینیک زیر مجموعه موسسه پژوهشی طعام اسرار که به عنوان پایه گذار روش های نوین سلامتی، بر اساس تغذیه صحیح، علمی و بازگرداندن تعادل عمومی و جسمی افراد، با اتکا به رژیم درمانی نوین وغذا درمانی طب سنتی در سال 1378 تأسیس و تاکنون هزاران نفر از بیماران و افراد مختلف را با اصول صحیح تغذیه و پیروی از آن آشنا کرده است. این مرکز با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان زبده و کارآمد، مفتخر است که تجربیات درخشان به دست آمده در طرح های ویژه درمانی خود را در اختیار عموم هموطنان قرار دهد.